+48 512 320 320

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru – kupujący ma prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Produkt taki powinien być w idealnym stanie (nie używany, bez śladów montażu), kompletny i nieuszkodzony. Produkt powinien być zwrócony w oryginalnym nie zniszczonym opakowaniu, właściwie dodatkowo zabezpieczony do transportu. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać Oświadczenie odstąpienia umowy wraz z kopią dowodu zakupu (w przypadku paragonu fiskalnego należy dostarczyć oryginał). Wysyłkę zwrotną części należy poprzedzić informacją mailową (sklep@autocentrum.online) z dołączonym formularzem zwrotu - Formularz zwrotu towaru. Części elektroniczne nie podlegają zwrotu.

Płatność za zwrócony towar zwrócimy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pieniądze otrzymają Państwo na konto.

Reklamacje – Możliwe są następujące tryby reklamacji:

- Reklamacja uszkodzonej przesyłki – przed odebraniem przesyłki prosimy w obecności kuriera sprawdzić czy nie jest uszkodzona, czy nie była otwierana. Jeżeli natomiast podczas sprawdzania okaże się że przesyłka została uszkodzona prosimy spisać wraz z kurierem protokół szkody. Następnie prosimy nas poinformować o tym fakcie, a uszkodzony towar odesłać wraz z kopią otrzymanej faktury i sporządzonym protokołem szkody.

- Gwarancja – zapraszamy do strony o gwarancjach

- Rękojmia za wady – jeżeli produkt ma wadę, to kupujący ma prawo żądać wymiany na towar wolny od wad, usunięcia wady lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. Kupujący ma również prawo do odstąpienia od umowy korzystając z warunków zwrotu towaru. Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi za wady reguluje Kodeks Cywilny. Sprzedawca ma prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie reklamowanego produktu w celu stwierdzenia podstawy reklamacji.

Dodano do koszyka